קיש תוקף: "הנהגה רופסת שלא עשתה דבר מאז שומר החומות"

    אסתי פלד No Comments on קיש תוקף: "הנהגה רופסת שלא עשתה דבר מאז שומר החומות"

    ח"כ יואב קיש ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו רואים החלטה מודעת לוותר ולתת לחמאס לשלוט בהר הבית. האירוע הקטסטרופלי של שומר החומות היה צריך להיות מטופל ולא עשו כלום בעניין הזה"

    צילום: Gili YaariqFlash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב קיש שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס למדיניות הביטחונית של הממשלה: "יש כאן הנהגה רופסת שלא עשתה דבר מאז שומר החומות, שהיה דגל אדום לכולנו. מונעים משוטרים להכנס למקומות ולעשות סדר".

    "תמיד שראינו את ההתפרעות בהר הבית הכוחות נכנסו וטיפלו בהם. פה אנחנו רואים החלטה מודעת לוותר ולתת לחמאס לשלוט בהר הבית. הכניעה הזו לא הייתה מעולם. האירוע הקטסטרופלי של שומר החומות היה צריך להיות מטופל ולא עשו כלום בעניין הזה".

    קיש התייחס גם לכוונה להכריז על ח"כ עמיחי שיקלי כפורש מסיעת ימינה: "הפרשת שיקלי זה משחק מכור – פוליטי לגמרי. בנט וכהנא אלו שפרשו כשהפרו כל הבטחה שנתנו לבוחר. הוועדה (ועדת הכנסת) הזו הוקמה בחטא אל מול יחסי הכוחות האמיתיים בכנסת. שיקלי נשאר נאמן לערכי ימינה".

    עוד אמר קיש: "הממשלה הזו סיימה את דרכה וזה ברור לכולם, השאלה היא רק אם זה יקח שבועות או חודשים".

    ביחס לסערת הוצאות ביתו של ראש הממשלה ברעננה, אמר קיש: "בנט רצה להישאר בבית, עיוות את כל המערכת ושיקר לבג"ץ כשאמר שזה לא המעון הרשמי. מדובר על עשרות מיליונים ללא צורך או אישור ובניגוד לחוק. מערכת המשפט מיישרת קו עם אותה ממשלה שהם מחזיקים בגרון כדי שתשרת אותם".



    0 תגובות